TOPlist TOPlist

ODKAZY

AKTUALIZACE DAT

k 21.04.2016
Kategorie: RECENZE - FEEDERweb.eu

DVD Základy Lovu na feeder s Mírou Horáčkem

V instruktážním filmu “Základy lovu na feeder” Vás úspěšný praktik Miroslav Horáček, uznávaný autor odborných článků v rybářských časopisech a internetových serverech (známý pod přezdívkou OSPREY), seznámí se základy rybolovné techniky zvané feeder. Výběr prutů, doplňků, způsoby lovu, nastražování,mnoho běžných i speciálních montáží a jejich využití pro různé podmínky (s ukázkou včetně jejich nákresů), rybí druhy apod. - to jsou informace, které v DVD získáte. Jednoduše řečeno: veškeré informace pro začínající feederaře, ale i zajímavé “špeky” pro pokročilé. Zhruba v polovině filmu se objevuje se svými všetečnými dotazy vzácný host Rudolf Hrušínský. se nám mimo jiné podařilo ulovit i krásné parmy. Film od úspěšného praktika, který by ...

V instruktážním filmu “Základy lovu na feeder” Vás úspěšný praktik Miroslav Horáček, uznávaný autor odborných článků v rybářských časopisech a internetových serverech (známý pod přezdívkou OSPREY), seznámí se základy rybolovné techniky zvané feeder. Výběr prutů, doplňků, způsoby lovu, nastražování,mnoho běžných i speciálních montáží a jejich využití pro různé podmínky (s ukázkou včetně jejich nákresů), rybí druhy apod. - to jsou informace, které v DVD získáte. Jednoduše řečeno: veškeré informace pro začínající feederaře, ale i zajímavé “špeky” pro pokročilé. Zhruba v polovině filmu se objevuje se svými všetečnými dotazy vzácný host Rudolf Hrušínský. Při natáčení se nám mimo jiné podařilo ulovit i krásné parmy. Film od úspěšného praktika, který by neměl chybět žádnému milovníkovi této úžasné techniky!

Na instruktážním DVD s názvem "Základy Lovu na feeder s Mírou Horáčkem - Ospreyem" uvidíte: 123 minut v 30-ti kapitolách:

* vybavení na feeder
* okamžik záseku
* postavení prutu
* základy krmení
* základní montáže
* speciální montáže
* výběr špiček
* ...zkrátka vše nejen pro začínající feederaře!
* BONUS: výprava na parmy a “ulovený režisér

Film byl natočen ve spolupráci s režisérem pořadu "Jak na ryby", Davidem Bonaventurou!

Celková délka: 123 minut v 30-ti kapitolách!!!
Účinkují: Miroslav Horáček al. Osprey
Hosté:
• Rudolf Hrušínský
Kamera, režie, střih: David Bonaventura a David Havlíček

REFERENCE:
Mám již dvd FEEDER 2 a byl jsem s ním tak spokojený, že si objednávám i jedničku. Divný, ale je to tak:)Líbi se mi na dvd, že je natočeno i s různými nečekanými událostmi bez střihu. Není prezentováno, jako uhlazený a dokonalý způsob rybolovu. Tomáš Horák, Dvůr Králové nad Labem

print Formát pro tisk